keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Lämmintä joulua!


Minulla on hyvä ystävä, jonka kanssa jaamme sekä käsityöharrastuksen että rakauden teehen. No, paljon muutakin, mutta keskustelut, kuulumiset, lahjat ja tuliaiset liittyvät useinmiten näihin kahteen. Minä olen meistä se, joka ilmeisesti tykkää enemmän huivien neulomisesta. Joululahjapaketista tämä ystävä löysi tänä vuonna tällaisen huivin.  


Kun olin päätellyt sen, tuntui että koko olisi saanut olla reilumpi. Mutta onneksi huivi venyi pingotuksessa jonkun verran. 

Ehkä muistatte, että olen tehnyt tämän kerran aiemminkin keltaisena.  Tein sen itselleni, mutta annoin sen sittemmin eräälle ystävälle, jolle keltainen väri sopii paremmin.  Huivi oli helppo tehdä ja tuon lehtikuvion oppi ulkoa.  Ajattelin jo silloin, että teen sen vielä joskus uudestaan.  

Lämmintä joulua!


LankaDropsin Cotton Merino (52 % merinoa ja 48 % puuvillaa,
50 g / 120 m. Menekki 190 g)
Puikot4 mm / 80 cm Knit pron pyöröt


2 kommenttia:

Liila kirjoitti...

Olen sanaton. Aivan mahtava huivi <3 Eikä ole ollenkaan liian pieni, juuri sopiva <3

rita kirjoitti...

NIIIIN kaunis <3